Medlemskap og kontingenter

Postet av Pål Anders Dahl Sævik den 25. Apr 2024

Følgende satser pr år gjelder for 2024:

Barn og unge under 20 år: 200 kr
Voksne 20 år og over: 350 kr
Også for personer som er tillitsvalgte, trenere eller med i støtteapparatet.

Støttemedlemskap: 250 kr
For personer som vil ha medlemskap, og som ikke driver aktiv idrett eller deltar på trening.

Familiemedlemskap: 800 kr
For personer i én og samme husstand.

Ønsker du flere eller annen kategori medlemskap, kontakt oss: post@langesundif.no

Det skal kun betales for ett medlemskap per idrettsforening. Hovedstyret innkrever kontingenten.
Kontingent vil bli krevd inn på våren for hovedstyret, Fotball, Tennis og støttemedlemmer og med oppsamling for nyinnmeldte på høsten.
For Basket, Ski og Turn vil kontingent bli krevd inn på høsten.
På grunn av nye rutiner fikk vi dessverre ikke sendt ut kontingent til alle medlemmer i 2023. LIF bruker Bloc AS som betalingsløsning. Penger skal ikke lenger betales direkte inn på en LIF-konto, men man får tilsendt faktura.

MinIdrett er verktøyet som det enkelte medlem bruker for å melde seg inn/ut, samt påmelding til de enkelte grener https://minidrett.nif.no Du kan laste ned en app med samme navn.
Du finner mer informasjon under arkfane Klubben.
IdrettenOnline-appen gir deg oversikt over dine avgifter, varsel når det blir skrevet nyheter i idrettsforeningen og enkel tilgang til ditt medlemskort.

Den enkelte undergruppe kan fastsette en treningsavgift. Gruppene innkrever treningsavgiften.