Dugnad utført

Postet av Pål Anders Dahl Sævik den 28. Apr 2024

Den årlige vårdugnaden i regi av fotballgruppa ble holdt lørdag 27. april. I det nydelige været deltok om lag 150 barn, unge og voksne.
 Bjørn-Einar Myhre var primus motor og med æresmedlem Trygve Steinar Nilsen som makker.

Dugnaden foregikk på Slåttenes og i Krogshavn. Det ble blant annet ryddet for søppel. I Krogshavn ble strendene ryddet for tang og tare.
 Fotballgruppa har påtatt seg å male klubbhuset utvendig. To vegger ble ferdig i fjor og to skal tas i år. Nå ble kledningen av kjelleren mot øst malt.

Også leder hovedforeningen Espen Andersen deltok i dugnaden for eksempel reparerte han et trappetrinn på sørsiden av klubbhuset.

Skagerrak Sparebank er hovedsponsor for LIF. Banken har fornyet sin logo etter bankfusjoneringen sist vinter, og banekomiteen monterte nye skilt.

På sedvanlig vis ble det servert grillmat og brus.

Alt i alt en vellykket dugnad, takk til deltakerne!